M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Discovery rusza ze sprzedażą czasu reklamowego w Eurosporcie 2

Maciej Burlikowski | 18 stycznia 2016, 06:00

Brokerem tego kanału, podobnie jak Eurosportu 1, jest Polsat Media.

Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, poinformował, że 18 stycznia br. zostanie uruchomiona sprzedaż reklam dla polskich klientów w Eurosporcie 2. Jest to kolejny krok w dopasowaniu oferty Eurosportu do potrzeb polskiej widowni oraz uatrakcyjnieniu jej z punktu widzenia marketerów.

Sprzedaż spotową oraz planowanie czasu antenowego zarówno dla Eurosportu 1, jak i Eurosportu 2 prowadzić będzie Biuro Reklamy Polsat Media. Koordynacją projektów niestandardowych dla tych kanałów zajmie się zespół Discovery Media Brand Partnership.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,