Kraj

Bartłomiej Kosek zajmie się badaniami w Telewizji Puls

Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie wszystkich analiz rynkowych na potrzeby nadawcy.

Bartłomiej Kosek zajmie się badaniami w Telewizji Puls

Do działu marketingu Telewizji Puls dołączył Bartłomiej Kosek, który objął stanowisko menedżera ds. badań i analiz. Kosek będzie odpowiedzialny za przygotowywanie wszystkich analiz rynkowych na potrzeby Telewizji Puls. Będzie raportował bezpośrednio do Przemysława Wzorka, dyrektora marketingu TV Puls.

Bartłomiej Kosek przez dziesięć lat pracował w firmie brokerskiej Atmedia, gdzie m.in. piastował stanowisko deputy marketing directora. Zarządzał kilkuosobowym zespołem analiz rynkowych i odpowiadał m.in. za budżet badawczy, prowadził projekty badawcze dotyczące telewizji i internetu oraz współpracował z oddziałami w Czechach i na Węgrzech. Ostatnio pracował w firmie Fox International Channels Poland na stanowisku senior research analyst na Europę Środkową. Menedżer ds. badań i analiz w dziale marketingu Telewizji Puls to nowe stanowisko w firmie.