M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IRCenter przygląda się smudze "Gwiezdnych wojen"

Katarzyna Woźniak | 19 stycznia 2016, 06:00

Firma opracowała insight związany z ostatnią premierą gwiezdnej sagi.

Firma IRCenter opracowała insight na temat premiery ostatniej części "Gwiezdnych wojen".
W mediach społecznościowych apogeum zainteresowania przypadło na grudzień – to właśnie wtedy internauci najczęściej dyskutowali i wyszukiwali informacje na temat gwiezdnej sagi. Odpowiadając na pytanie, czy te liczby to dużo, czy mało – było to więcej w porównaniu z innym kinowym hitem 2015 roku, czyli premierą "Spectre".
Internauci przejawiali duże zainteresowanie grami oraz marką Lego. Fraza "Lego Star Wars" to trzecia najczęściej wpisywana fraza w kontekście "Gwiezdnych wojen" (klocki, gry). Dużą popularnością cieszyła się także najnowsza produkcja EA – "Star Wars Battlefront", która miała premierę w listopadzie ubiegłego roku.
Spośród wziętych pod uwagę sieci kinowych najczęściej internauci chwalili się wizytą w Multikinie – to właśnie to kino najczęściej pojawiało się wśród publikacji o "Gwiezdnych wojnach". "Przebudzenie mocy" było chętniej wzmiankowane w kontekście kina niż najnowsza część Bonda.
Internauci najczęściej pisali na temat filmu w Facebooku. Instagram to drugie najpopularniejsze miejsce dyskusji o kinach w kontekście filmu. Internauci chętnie publikowali zdjęcia – siebie (i/lub swoich znajomych), a także zdjęcia samych biletów; robili to zwłaszcza w nocy – w trakcie samej premiery.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,