Kraj

Citroen promuje samochody dostawcze działaniami marketingu bezpośredniego

Agencja TBWA/Data Solutions przygotowała akcję marketingu bezpośredniego dla firmy Citroen Polska dotyczącą modeli samochodów Berlingo, Furgon oraz Jumper. Akcja skierowana...

Agencja TBWA/Data Solutions przygotowała akcję marketingu bezpośredniego dla firmy Citroen Polska dotyczącą modeli samochodów Berlingo, Furgon oraz Jumper. Akcja skierowana jest do właścicieli oraz kadry kierowniczej średnich i małych firm, które wykorzystują auta dostawcze w swojej działalności. Jej celem jest sprzedaż modeli dostawczych z aktualnej oferty promocyjnej oraz pozyskanie maksymalnej liczby firm zainteresowanych zakupem takich samochodów w najbliższym czasie. Agencja przygotowała mechanizm umożliwiający bezpośredni kontakt przedstawicieli koncesjonerów z całej Polski z wyselekcjonowanymi i zweryfikowanymi pod względem możliwości zakupowych klientami Citroena. Weryfikacja potencjału klientów odbywa się wieloetapowo, m.in. poprzez wypracowaną w agencji TBWA metodologię analizy wartości klientów (tzw. customer value assessment). Odbywa się to także poprzez telemarketing wychodzący oraz bezpośrednie kontakty koncesjonerów. Głównym elementem komunikacji jest pakiet mailingowy. Specjalnie na potrzeby kampanii TBWA/Data Solutions przygotowała także dedykowany serwis ekstranetowy umożliwiający wymianę informacji o klientach. Akcja wsparta jest kampanią prasową przygotowaną przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw. (TW)