Kraj

Agencja DSK przygotowała kampanie produktów B2B dla Panasonic Polska

Agencja reklamowa DSK przygotowała intensywne działania reklamowe produktów B2B dla Panasonic Polska. Właśnie ruszyły 2 kampanie: projektorów prezentacyjnych i central...

Agencja reklamowa DSK przygotowała intensywne działania reklamowe produktów B2B dla Panasonic Polska. Właśnie ruszyły 2 kampanie: projektorów prezentacyjnych i central telefonicznych. Prasowa kampania projektorów o charakterze wizerunkowo-promocyjnym jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, sektora IT i kadry zarządzającej. Na jej potrzeby agencja opracowała dwa layouty podkreślające kompaktowy rozmiar i wagę tych urządzeń, a także łatwość obsługi. Ukazują się one w 11 tytułach prasowych (m.in. tygodniku “Polityka”). W kampanii promocyjnej central telefonicznych głównym przekazem marketingowym jest tzw. replacement, czyli zamiana starej centrali na nową – firmy Panasonic. – Jako główne medium zaproponowaliśmy telewizję i opracowaliśmy trwającą 15 s reklamówkę w oparciu o animację 3D. Jest ona emitowana wyłącznie na antenie stacji TVN24 – mówi Piotr Pakuła, media communication manager w agencji DSK. Wsparciem kampanii telewizyjnej jest akcja w prasie, która objęła tytuły: “Rzeczpospolita”, “Puls Biznesu” i “Polityka”. Agencja DSK zajęła się także planowaniem i zakupem mediów. (PU)