Kraj

Anna Gumkowska dyrektorem biznesu lifestyle grupy Gazeta.pl

Odpowiadać będzie za strategię oraz wyniki serwisów kobiecych i poradnikowych.

Anna Gumkowska dyrektorem biznesu lifestyle grupy Gazeta.pl

Anna Gumkowska została dyrektorem biznesu lifestyle grupy Gazeta.pl. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za strategię oraz wyniki serwisów kobiecych i poradnikowych.

Gumkowska związana jest z Agorą od 2007 r. Od grudnia 2014 r. jako dyrektor content marketingu rozwijała w ścisłej współpracy z działem sprzedaży agencyjnej Gazeta.pl, produkty contentmarketingowe i przygotowywała strategie projektów specjalnych dla kluczowych klientów, m.in.: Grupy Żywiec, Discovery, Asusa, Mazdy i Sony. Wcześniej pracowała w dziale przygotowującym projekty specjalne w mediach Agory. Jest członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Działa też w grupie Content Marketing w IAB Polska.

Na obszar lifestyle w Gazeta.pl składają się: serwisy kobiece – modowe i urodowe (Kobieta.Gazeta.pl, Lula.pl, Foch.pl), kulinarne i poradnikowe (Ugotuj.to, Zdrowie.Gazeta.pl, Podroze.Gazeta.pl), a także serwisy dla rodziców (eDziecko.pl i Dzieciociuszek.pl). Poszczególnymi zespołami redakcyjnymi tych serwisów kierują: Sylwia Ryzner, Albina Stefańska i Marzena Szkolak.