Kraj

Multikino wprowadza interaktywny blok reklamowy

Multikino Media planuje wprowadzenie usługi na stałe do oferty w bieżącym roku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcIj7zW8BeoI%22%7D
Broker Multikino Media oraz Orange pod koniec 2015 r. w warszawskim kinie Multikino Złote Tarasy zaprezentowały interaktywny blok reklamowy. Multikino Media planuje wprowadzenie usługi na stałe do oferty w bieżącym roku.
Biuro prasowe brokera zapewnia, że dla klientów podmiot przygotowuje szyte na miarę akcje prosprzedażowe oraz cross-promocje. Oferuje także działania wykorzystujące aplikację mobilną Multiworld, która ma pozwalać na rozszerzanie znakowanych formatów reklamowych w kinach oraz uzyskanie dodatkowych informacji o produkcie.
Premiera interaktywnego bloku reklamowego odbyła się 22 grudnia w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Partnerem przedsięwzięcia jest Orange. Uczestnicy zabawy za pomocą ściągniętej aplikacji odpowiadali w czasie rzeczywistym na pojawiające się na ekranie pytania. Na trzech najlepszych graczy czekały nagrody od Orange i Sony.
 – Możliwości wykorzystania interaktywnego bloku reklamowego jest bardzo dużo. Od quizów wiedzy zaczynając, a kończąc nawet na prostych grach zręcznościowych. Tego typu narzędzia marketingowe wykorzystywane są już w Stanach Zjednoczonych i w krajach Europy Zachodniej – mówi Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Media.