Przetargi

PZL wygrała przetarg Multimedia Polska

Agencja będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji oraz kreacją kampanii ATL, ambient oraz BTL.

Operator sieci kablowej Multimedia Polska wybrał w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną agencję reklamową PZL. Brało w nim udział kilka agencji, ich nazw nie ujawniono.

Agencja będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji oraz kreacją kampanii ATL, ambient oraz BTL. Umowa ma charakter stałej współpracy.

– Wierzę, że z różnorodnych konceptów zaprezentowanych w trakcie przetargu wybraliśmy ten, który w największym stopniu odpowiada na potrzeby związane z komunikacją naszej marki. Jestem przekonany, że propozycja przygotowana przez PZL umożliwi dalszy wzrost świadomości marki Multimedia i będzie atrakcyjna zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów – komentuje Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Multimedia Polska.

W przypadku ostatnich kampanii reklamowych Multimedia Polska za kreację oraz zakup mediów odpowiadała agencja MediaMocni.