Kraj

Ruszyła teaserowa kampania kawy Nescafé Classic

Na zlecenie Nestlé Polska SA agencja reklamowa McCann-Erickson Polska i dom mediowy Universal McCann przygotowały nową kampanię reklamową kawy rozpuszczalnej...

Na zlecenie Nestlé Polska SA agencja reklamowa McCann-Erickson Polska i dom mediowy Universal McCann przygotowały nową kampanię reklamową kawy rozpuszczalnej Nescafé Classic, której celem ma być poinformowanie konsumentów o zmienionej recepturze produktu (dodano ziarna arabiki, dzięki czemu kawa ma zachowywać bogatszy aromat). Rozpoczął się pierwszy, teaserowy etap kampanii – na billboardach (kilkaset nośników w kilkunastu największych miastach) pojawiły się plakaty z hasłem: “O! Ale się zmieniłaś!” (białe litery na czerwonym tle – tradycyjne kolory marki Nescafé). Główny etap kampanii ma ruszyć za kilka dni – spoty reklamowe będą emitowane w głównych stacjach TV oraz w kinach w całej Polsce, będzie również kampania outdoorowa (nośniki m.in. Stroer). We wrześniu Nestlé prowadził telewizyjno-prasową kampanię Nescafé Gold również informującą o zmianie technologii produkcji tej kawy – realizowały je te same, wymienione wyżej agencje. (MB)