M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa identyfikacja MullenLowe Group

Katarzyna Kacprzak | 27 stycznia 2016, 06:00

Za projekt logotypu odpowiada agencja MullenLowe Brasil.

MullenLowe Group powstała w maju 2015 r. w wyniku fuzji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. Połączenie dwóch firm czyni ją trzecią globalną siecią full service w portfolio grupy Interpublic.

W ramach MullenLowe Group działa ponad 90 biur w 65 krajach na całym świecie. Od stycznia br. wszystkie  firmy wchodzące w skład grupy noszą nazwę MullenLowe.
Od tej pory firmy wchodzące w skład MullenLowe Group Poland będą się nazywały: Mullen Lowe Warsaw Poland
(dawniej Lowe Warsaw); MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media) oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open).

Na potrzeby nowej komunikacji grupy, agencja MullenLowe Brasil stworzyła nowy logotyp.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,