M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Interactions Europe wprowadza nową markę i rozszerza profil działania

Maciej Florek | 27 stycznia 2016, 06:00

Nową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe, jest Adaptiff.

Sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę i dokonuje zmian w strukturze. W efekcie powstają dwa projekty z własną ofertą, profilem oraz zasięgiem działania.

Nową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe, jest Adaptiff. Firma w ramach tego projektu będzie oferować dwa produkty reklamowe – znany wcześniej format komunikacji natywnej Type-ins oraz nowe rozwiązanie o nazwie Amplify. Jest to platforma służąca do zarządzania wszystkimi treściami contentmarketingowymi marki, bez względu na miejsce ich publikacji. Amplify pozwala marketerom porównywać w czasie rzeczywistym kilkanaście różnych wskaźników zaangażowania, konsumpcji oraz ruchu na treściach marki, a następnie prowadzić zintegrowane działania amplifikacyjne – kierujące ruch na najlepiej angażujące treści w ściśle zdefiniowanych widowniach na bazie modelu CPC.

Adaptiff jest produktem sieciowym skierowanym głównie do międzynarodowych domów mediowych i agencji interaktywnych. Główne biuro Adaptiff znajduje się w Londynie.

Z kolei marka Interactions Europe będzie funkcjonować na razie jedynie na rynku polskim i realizować będzie projekty z zakresu content marketingu. Oferta Interactions Europe stanowi uzupełnienie kompetencji domów mediowych i agencji interaktywnych w zakresie realizacji projektów contentmarketingowych, w szczególności w obszarze strategii, tworzenia treści, publikacji treści, zarządzania efektywnością oraz optymalizacji konwersji sprzedażowej. Osobą zarządzającą obydwoma markami pozostaje Paweł Milcarz, wieloletni managing partner Interactions Europe.

Czytaj więcej na temat: , ,