M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Flora na Wyspach startuje z intensywną kampanią repozycjonującą

( red. ) | 27 stycznia 2016, 06:00

Marka margaryny z portfolio Unilevera ma wystartować na Wyspach z kampanią za 12,5 mln funtów.

Flora, marka margaryny z portfolio Unilevera, wystartuje niebawem na Wyspach z kampanią za 12,5 mln funtów. Działanie ma na celu repozycjonowanie marki, a za kreację kampanii odpowiada MullenLowe w Londynie.
Kampania będzie realizowana pod hasłem "Powered by plants" i będzie komunikowała naturalność składników, takich jak olej rzepakowy, lniany i słonecznikowy.

Flora zawiera witaminę E, kwasy omega 3 i 6, a także mniej tłuszczów nasyconych niż masło. Kampania wystartuje 15 lutego. Marka wprowadzi również na rynek linię bez laktozy nazywaną Flora Freedom.
MullenLowe wygrało przetarg na obsługę reklamową marki Flora na Wyspach Brytyjskich w październiku 2015 r., podczas gdy za międzynarodową komunikację wariantu Pro Active globalnie nadal odpowiada agencja Adam & Eve/DDB.

(Brand Republic)

Czytaj więcej na temat: , , ,