M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Durex z corocznym wsparciem swoich produktów

( red. ) | 27 stycznia 2016, 06:00

Tym razem w kampanii przed walentynkami marketer zachęca do omijania klisz i walentynkowych stereotypów.

Producent prezerwatyw Durex wystartował z corocznym wsparciem swoich produktów. W tym roku kreacja autorstwa Havas London opiera się na łamaniu stereotypów i zrywaniu z kulturowymi kliszami zaszczepionymi w społeczeństwie w związku z handlowym i komercyjnym charakterem tego święta. Bohaterowie pierwszego spotu jeżdżą na polu róż kosiarkami i wycinają je w pień.
Kampania ma również inne globalne odsłony, np. kanadyjska, która żongluje konwencjonalnymi symbolami, jak czekoladki czy róże w wazonie.
Jak wykazały badania realizowane na Wsypach przez Durex, prawie połowa Brytyjczyków nie czeka na święto walentynek. Prawie 40 proc. uważa, że są banalne, ale za to 43 proc. podkreśla, że chętnie spróbowałoby czegoś nowego.
Za planowanie i zakup mediów w ramach kampanii na Wyspach odpowiada ZenithOptimedia Group.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,