M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencje z Dentsu wspierają premierę filmu "Zjawa"

Maciej Florek | 27 stycznia 2016, 06:00

W kampanię zaangażowane są: Vizeum, Posterscope i Isobar Polska.

29 stycznia br. do kin wchodzi "Zjawa”, najnowszy film Alejandro Gonzáleza Iñárritu (główny kandydat do Oscarów). Premiera wspierana jest kampanią reklamową w TV (kanały główne i tematyczne), na outdoorze w warszawskim metrze, oraz online (YouTube i portale tematyczne), a także działaniami w mediach społecznościowych.

Za kampanię odpowiadają agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum, za działania OOH odpowiada agencja Posterscope, a działania w social mediach prowadzi Isobar Polska. Spoty przygotował Imperial Cinepix, dystrybutor filmu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,