M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Promocja Subwaya Tutto Bene w telewizji [wideo]

Tomasz Wygnański | 27 stycznia 2016, 06:00

Sieć kanapkowa ruszyła z dużą kampanią.

Promocja Subwaya Tutto Bene polega na tym, że dwie kanapki: Spicy Italian i Italian B.M.T, można kupić w relatywnie niskiej cenie – 7,95 zł. Dodatkowo do każdej kawy klienci dostają ciastko gratis. Akcja trwa do 20 marca. 

Promocję wspiera komunikacja, na którą składa się m.in. kampania telewizyjna oraz działania w social mediach. Za strategię i koncepcję odpowiada agencja Q&A Communications, spoty przygotowało studio Guzik-owcy, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus. 

Kampania Subwaya po raz pierwszy w Polsce pojawiła się w telewizji w 2014 r. W ubiegłym roku marka zrealizowała już kilka kampanii. Spoty przygotowywane w Polsce są wykorzystywane na kilkunastu rynkach naszego regionu. 

Obecnie w Polsce Subway ma ponad 100 restauracji. 

Czytaj więcej na temat: , , ,