Kraj

Jordan w lutym wystartuje z kampanią szczoteczek

Marka dystrybuowana przez Cederroth Polska chce podkreślać, jak ważna jest częsta wymiana szczoteczki do zębów.

Marka szczoteczek do zębów i akcesoriów do higieny jamy ustnej Jordan z portfolio Cederroth Polska odświeża linię swoich szczoteczek Advanced. Linia ma regularnie przypominać konsumentowi o konieczności wymiany. Ma specjalne włosie o nazwie Change Me, które po trzech miesiącach użytkowania ma informować konsumenta o konieczności wymiany szczoteczki na nową.
Produkty są dostępne w różnych wersjach kolorystycznych w drogeriach na terenie całego kraju w cenie 8,49 zł za dwupak.
Odświeżenie linii będzie wspierać kampania reklamowa, która wystartuje w lutym. Obejmie prasę kobiecą i lifestyle’ową, a także kampanię bannerową w internecie. Za jej kreację odpowiada Blue Milk. Firma ogłosiła przetarg na obsługę mediową, który na razie trwa – podmiot nie ujawnia agencji uczestniczących w przetargu.
Jordan ma w Polsce 9 proc. udziałów wartościowych w rynku szczoteczek do zębów (nieelektrycznych). Wartość całego rynku szczoteczek wynosi ok. 209 mln zł. Głównie konkurenci to Colgate i Oral-B (P&G).