Kraj

Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną kampanię Toyoty Corolli Verso

Toyota Motor Poland rozpoczęła kolejną kampanię reklamową modelu Corolla Verso. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o możliwości odliczenia 22 proc....

Toyota Motor Poland rozpoczęła kolejną kampanię reklamową modelu Corolla Verso. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o możliwości odliczenia 22 proc. podatku VAT przy zakupie tego samochodu. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media. Działania reklamowe prowadzone są w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, PR3), prasie (m.in. “Rzeczpospolita”, “Puls Biznesu”, “Polityka” i “Newsweek”) oraz w internecie. Długość trwania kampanii oraz wartość budżetu reklamowego nie zostały podane. Toyota Corolla Verso należy do segmentu samochodów MPV, w którym znajdują się m.in. takie modele aut jak Renault Grand Scenic i Ford C-max. (JD)