M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo wybrało agencje do obsługi PR

Maciej Florek | 29 stycznia 2016, 06:00

Współpracę z firmą kontynuuje Questia, a nową agencją jest Partner of Promotion.

Questia trzeci rok z rzędu będzie wspierać PepsiCo w obszarze komunikacji korporacyjnej. Do zadań agencji należy opracowanie i wdrożenie strategii działań PepsiCo, prowadzenie biura prasowego firmy (zagadnienia korporacyjne) oraz wsparcie firmy PepsiCo w sytuacjach kryzysowych.

Z kolei agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę marek Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist, Mirinda, 7Up, Rockstar, Mountain Dew oraz Lipton Ice Tea, należących do kategorii bezalkoholowe napoje gazowane z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers Poland. Agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz obsługę potencjalnych sytuacji kryzysowych. Partner of Promotion będzie wspierać aktywacje produktowe oraz prowadzić stałe biuro prasowe dla wszystkich marek. Współpraca rozpocznie się od wsparcia multibrandowego projektu Raz, Dwa, Mix 2016.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,