M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W marketingu Hoop Polska szykują się zmiany

Katarzyna Woźniak | 1 lutego 2016, 06:00

Firma zadecydowała o zawieszeniu przetargu na obsługę reklamową flagowej marki z portfolio, szefem marketingu zostaje Jiri Vlasak, a z firmy odchodzi marketing manager Patrycja Giurko.

Hoop Polska zawiesiła przetarg na obsługę reklamową swojej flagowej marki z portfolio - Hoop Coli. O rozpoczęciu przetargu informowaliśmy w serwisie MMP24z 21 lipca 2015 r. Jak powiedział PR manager firmy Piotr Czarniak, z listy przetargowej zostały wybrane dwie agencje, które przeszły do dalszych etapów, jednak wiążące ustalenia nie zostały podjęte. Na liście znalazły się agencje HandMade, Schulz Brand Friendly, S4 i Agency2012. Do dalszego etapu przeszły - Schulz Brand Friendly i Agency2012.

Jak poinformował PR manager Hoop Polska Piotr Czarniak, w ciągu najbliższych dwóch miesięcy wyklaruje się nowa struktura działu marketingu, na której czele stanie Jiri Vlasak, dotychczasowy dyrektor komercyjny. Jiri Vlasak to doświadczony marketingowiec, który przez ostanie lata kierował marketingiem brandów Kofoli w Czechach i na Słowacji.
Z firmą rozstaje się Patrycja Giurko, dotychczasowa marketing manager, która pożegna się z Hoop z końcem lutego. Pozostali czterej menedżerowie w dziale marketingu mają w firmie pozostać.
Zmiany w Hoop Polska nastąpiły na początku 2015 r. po odejściu z firmy dyrektora marketingu Marka Kmiecika. O nowej strukturze informowaliśmy w serwisie MMP24 z 16 lutego 2015 r.

Na razie firma nie informuje o planach marketingowych na kolejny rok. Poprzedni przetarg, jaki firma rozstrzygnęła, dotyczył soków marki Paola (MMP24 z 5 października 2015 r.).

Według danych Kantar Media najwięcej na marketing Hoop Polska w ubiegłym roku przeznaczyło na wsparcie brandu Paola (6,358 mln zł w porównaniu z 2,41 mln zł w roku 2014). Hoop znacznie zmniejszył w ubiegłym roku wydatki na markę Jupik (niespełna 300 tys. zł) w porównaniu z 2014 r. - 6,847 mln zł. W ubiegłym roku budżet na promocję flagowego brandu firmy Hoop Coli był symboliczny - 78 tys. zł, w porównaniu z 2014 r., w którym firma wydała na wsparcie Coli 1,878 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,