Zagranica

Jamniki spragnione keczupu w reklamie Heinza

David Miami przygotowała 30-sekundowy spot na potrzeby jubileuszowego SuperBowl.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaNN9nL2vppM%22%7D
Marka Heinz pokazała światu najnowszy spot promujący flagowe produkty z jego portfolio przygotowany z myślą o SuperBowl. Za kreację odpowiada agencja David Miami. Kampania realizowana jest pod hasłem “Meet the Ketchups”. 30-sek. wersja spotu będzie emitowana podczas 50. jubileuszowej edycji SuperBowl. Minutowy film trafił już do sieci. 

(Campaign)