Kraj

Media Concept przygotował kampanię nowego produktu M&S Pomorskiej Fabryki Okien

Dom mediowy Media Concept zaplanował oraz zakupił media do kampanii informacyjnej nowego produktu: Okien termo PCV firmy M&S Pomorska Fabryka...

Dom mediowy Media Concept zaplanował oraz zakupił media do kampanii informacyjnej nowego produktu: Okien termo PCV firmy M&S Pomorska Fabryka Okien. Kampania potrwa do końca listopada br. Informacje o nowym produkcie pojawiły się w insertach dołączonych do pism wnętrzarskich. Kreację kampanii przygotował dział marketingu klienta. W przekazie reklamowym główny nacisk położony został na korzyści płynące z oszczędności ciepła w domu dzięki nowoczesnej technologii użytej przy produkcji Okien termo PCV. Grupą celową produktu są osoby w wieku powyżej 30 lat, z miast powyżej 100 tys. mieszkańców i zarobkach średnich plus. Okna z portfolio M&S Pomorskiej Fabryki Okien należą do wyższego segmentu cenowego. (PR)