M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Link4 śpiewa w takt "Yes Sir, I Can Boogie"

Maciej Burlikowski | 9 lutego 2016, 06:00

Ubezpieczyciel reklamuje nową ofertę autocasco dla bezszkodowych kierowców.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 (grupa PZU) rusza z kampanią reklamową, w której promuje nową ofertę autocasco dla bezszkodowych kierowców.

Pod koniec ub.r. firma badawcza Ipsos, na zlecenie Link4, przeprowadziła na reprezentatywnej próbie 961 właścicieli samochodów badanie na temat tego, co ich irytuje w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Wśród wskazywanych problemów znalazły się m.in.: zbyt pochopne, zdaniem klientów, odbieranie zniżek przez ubezpieczycieli (np.: utrata zniżek z autocasco przy małej szkodzie - 17 proc. wskazań; utrata zniżek, gdy mała szkoda przydarzyła się po wielu latach bezwypadkowej jazdy - 15 proc., czy utrata zniżek AC, gdy właściciel pojazdu nie przyczynił się do szkody - 13 proc.). Ponadto badani wskazywali, że język warunków ogólnych ubezpieczeń (tzw. OWU) jest zbyt skomplikowany, a procedury wypłaty odszkodowań niejasne (zbyt rozbudowana dokumentacja przy zgłaszaniu szkody - 13 proc. wskazań; zbyt duża liczba wyłączeń ograniczających wypłatę odszkodowania - również 13 proc.). Doskwiera im także lepsze traktowanie nowych klientów niż dotychczasowych (11 proc. wskazań).
Według badanych ubezpieczyciele lubią komplikować życie poprzez „druczki, gwiazdki, ograniczenia”, stosują niejasne zasady, a w razie szkody mnożą kłopoty.

- Chcemy wiedzę z badań wśród kierowców wykorzystywać do tworzenia zdroworozsądkowych rozwiązań, które przynoszą klientom realne korzyści. Dlatego wprowadzamy nową ofertę dla klientów, którzy mają bezszkodową historię autocasco w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym (minimum trzyletnią). Jeśli wykupią polisę OC+AC w Link4, mają zagwarantowane, że nie utracą zniżek w kolejnym roku ubezpieczenia, nawet gdy przydarzy im się stłuczka, jeśli jej wartość nie przekroczy 2,5 tys. zł. Oferta dotyczy zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów - mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej w Link4.

Ofertę promuje nowa kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Moś i zespołu The Chance, która wykorzystuje przebój "Yes Sir, I Can Boogie” grupy Baccara. Kampania będzie prowadzona w stacjach telewizyjnych oraz w internecie (m.in. w YouTube i social mediach). Reklamy przygotowała agencja Brasil. Za media odpowiedzialne są dom mediowy Starcom i agencja Sales & More. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya, a wyreżyserował jest duet kreatywny Konqubinat (Karolina Lewińska i Tomasz Kapuściński).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,