Kraj

Alma rozpoczyna działania promocyjne przed walentynkami

Od początku tygodnia trwa kampania pod hasłem "Słodkie walentynki".

Alma rozpoczyna działania promocyjne przed walentynkami
Alma Market SA, właściciel Delikatesów Alma i sklepu internetowego Alma24.pl, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem “Słodkie walentynki”. Celem jest promocja zestawów walentynkowych w formie koszy prezentowych w kształcie serca.
Na potrzeby akcji zespół grafików Alma Market przygotował kreację prezentującą zestaw walentynkowy. Za dobór mediów odpowiada dział marketingu. Kampania obejmuje reklamę prasową, internetową, materiały POS oraz działania bezpośrednie. Reklamy drukowane pojawią się w tygodnikach opinii. Równocześnie prowadzona jest kampania online na Tvn24.pl, Gazeta.pl i portalach Polskapress.pl. Dodatkowo na FB zorganizowano akcję konkursową, w której można wygrać kosze walentynkowe. 
Kampania reklamowa ruszyła 8 lutego i będzie trwała do walentynek 2016 r.