Kraj

IQ Media i Abanana Advertising dla marki Verbena

Kampania komunikuje nowe opakowanie cukierków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVprRqXN1PNw%22%7D
W lutym rusza ogólnopolska kampania marki Verbena, ziołowych cukierków produkowanych przez firmę I.D.C. Polonia. Kampania jest skierowana do kobiet z dużych miast i ma charakter działań outdoorowych. Trzonem komunikacji są nośniki typu citylight, uzupełnione przez reklamę zamieszczoną na różnego rodzaju ekranach znajdujących się w przestrzeni miejskiej.

Spot promujący nowe opakowanie cukierków Verbena składa się z bajkowych ujęć przyrody, wśród której owady pracują nad produkcją i pakowaniem cukierków. Kampania komunikuje nowe opakowanie cukierków Verbena – rolkę, pod hasłem „Verbena. Zawsze pod ręką”.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy IQ Media, za działania kreacyjne oraz za komunikację w Facebooku odpowiada agencja Abanana Advertising. Jest to kolejna kampania prowadzona dla tego klienta wspólnie przez obie firmy.