Zagranica

Marks & Spencer kończy współpracę z AKQA

Marka najprawdopodobniej ostatecznie rozstrzygnęła przetarg na obsługę w mediach cyfrowych na Wyspach.

Jak poinformował magazyn “Campaign”, współpraca firmy Marks & Spencer i agencji AKQA w zakresie promocji w kanałach internetowych dobiegła końca w związku z rozstrzygnięciem przetargu. Najprawdopodobniej budżet promocyjny trafi w ręce Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, która obecnie na Wyspach obsługuje podmiot w zakresie kreacji.
AKQA odpowiada m.in. za ostatnie bożonarodzeniowe akcje dla marki w Facebooku. Zmiana w obsłudze ma być związana ze zmianą personalną. Steve Rowe, executive director of general merchandise, od kwietnia obejmie dotychczasowe stanowisko zajmowane przez Marca Bollanda – chief executive.
M&S odnotował przychody grupy w ubiegłym roku na poziomie 10,3 mld funtów. Zysk grupy przed opodatkowaniem wyniósł 600 mln funtów, co oznacza 3,4-proc. wzrost w skali rok do roku.

(Campaign)