Kraj

Awanse w biurze reklamy magazynów Axel Springer i dziale promocji "Faktu"

Axel Springer Polska dokonał licznych awansów w swoim biurze reklamy magazynów i w dziale promocji dziennika "Fakt". W biurze reklamy...

Axel Springer Polska dokonał licznych awansów w swoim biurze reklamy magazynów i w dziale promocji dziennika “Fakt”. W biurze reklamy magazynów za zespół sprzedaży “Auto Świat” odpowiada teraz Aneta Piekarczyk, która awansowała na stanowisko senior head group managera segmentu motoryzacyjnego (w Axel Springer pracuje od września 2001 r.). Stanowisko head group managera “Olivii” objęła Paulina Wrzesińska, która kieruje zespołem sprzedaży “Olivii” (również od września 2002 w wydawnictwie). Do zespołu “Olivii” dołączyła Magdalena Lubieniecka (sales executive, poprzednio pracowała w G+J Polska). Piotr Roszczyk awansował na stanowisko head group managera tytułów komputerowych i kieruje zespołem sprzedaży tych tytułów. Podlegają mu Tomasz Szulkowski (sales executive) i Paweł Stano (sales executive). Na stanowisko sales managera “Popcornu” awansował Marcin Rakoczy (w Axel Springer od 2002 r.). Za zespół sprzedaży “Pani Domu” odpowiada Anna Karasińska, która objęła stanowisko head group managera “Pani Domu”. Jednocześnie zespół “Pani Domu” został wzmocniony o kolejne osoby: Małgorzatę Bednarczuk (sales executive) oraz Justynę Cytryńską (junior sales executive). Head group managerzy i sales managerzy podlegają dyrektorowi biura reklamy magazynów, którym jest Małgorzata Cetera-Bulka. W dziale promocji dziennika “Fakt” Renata Komornicka awansowała na stanowisko “Fakt” promotion specialist, a Iwona Wiśniewska awansowała na stanowisko “Fakt” promotion specialist assistant. (MG)