Kraj

Wymarzone Konta od Raiffeisena w zimowym anturażu

Bank rusza z kampanią oferty swoich sztandarowych rachunków - reklamowy projekt przygotowały: GPD, Bomaye i SMG.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAU1wrC-l_fM%22%7D
Bank Raiffeisen Polbank rusza ze zintegrowaną (telewizja, internet, radio) ogólnopolską kampanią reklamującą ofertę jego sztandarowych rachunków osobistych Wymarzone Konta. Potrwa ona siedem tygodni, a przygotowały ją: GPD, Bomaye i SMG/Starcom.

Posiadaczom Wymarzonego Konta Osobistego bank oferuje m.in. bezpłatne jego prowadzenie i możliwość wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce bez opłat, zapewniając przy tym, że te warunki nigdy się nie zmienią. Środki na koncie są oprocentowane – bez żadnych limitów czasowych i kwotowych, a z oferty mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni klienci banku.

Idea kreatywna, wokół której zbudowano przekaz reklamowy, wprost nawiązuje do konstrukcji produktu – bank przekonuje, że dobre warunki na koncie wcale nie muszą się kiedyś kończyć. Akcja spotu reklamowego rozgrywa się na stoku narciarskim. Jeden z narciarzy spada z orczyka, co symbolizuje koniec atrakcyjnych warunków prowadzenia konta w jego banku. Tymczasem klienci Raiffeisen Polbanku mogą w nieskończoność korzystać z wygodnego krzesełka i cieszyć się jazdą bez żadnych obaw o to, że dobre warunki kiedyś im się skończą. W nowym spocie ponownie występuje aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański.

– Poprzednia kampania reklamowa doskonale spełniła swoje zadanie, wspierając bijącą rekordy sprzedaż naszego flagowego produktu. Postanowiliśmy pozostać zarówno przy czytelnej dla odbiorców platformie komunikacyjnej, jak i przy pozytywnie odbieranej przez klientów osobie Pawła Orleańskiego. Akcję osadziliśmy w zimowym anturażu i ponownie w symboliczny sposób podkreśliliśmy wyjątkową atrakcyjność naszej oferty na tle reszty rynku. Zakładamy, że zintegrowanie kanałów komunikacji i silny, jednoznaczny przekaz, skupiony wokół unikalnych benefitów promowanego produktu, również tym razem pozwolą na efektywne dotarcie do grupy docelowej. Chcemy uświadomić klientom fakt, że w Raiffeisen Polbanku – w odróżnieniu od innych instytucji finansowych – mogą liczyć na niezmiennie atrakcyjną, wiarygodną ofertę, lojalne i partnerskie traktowanie oraz wygodę w korzystaniu z produktów bankowych – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.

Kampania telewizyjna potrwa siedem tygodni: spoty (w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej) będą emitowane zarówno w ogólnopolskich, jak i tematycznych kanałach. Wsparciem kampanii TV będą działania w internecie oraz wyklejki na witrynach w oddziałach banku, reklamy radiowe i materiały BTL.

Koncept kreatywny na kampanię oraz kreacje ATL, BTL i digital stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Reżyserem spotu jest Łukasz Kośmicki. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, a za planowanie i zakup mediów – SMG.