Przetargi

Pięć agencji walczy o budżet Link4

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA zaprosiło do przetargu pięć agencji, w tym trzy sieciowe i dwie niesieciowe, a wśród nich agencję...

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA zaprosiło do przetargu pięć agencji, w tym trzy sieciowe i dwie niesieciowe, a wśród nich agencję Chili Communications, z którą Link4 współpracował przez ostatnie dwa lata. Jak powiedziała nam Elżbieta Wójcik, dyrektor marketingu Link4 TU, przetarg dotyczy obsługi full-service od początku przyszłego roku. O tym, czy będzie to umowa na rok, czy na dłuższy okres, jeszcze nie zdecydowano. Zaproszone agencje mają też rekomendować domy mediowe (dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmował się Starcom). Link4 nie upublicznia informacji o wartości budżetu, o jaki walczą agencje. Ubiegłoroczne wydatki reklamowe Link4 szacowane były na blisko 15 mln zł. Zakończenie I etapu przetargu i wybór short-listy mają nastąpić w połowie listopada. (MB)