Zagranica

Tide promował się w kontekście walentynek w nieoczywistej kampanii

Głównym bohaterem jest prezenter radiowy opowiadający o fatalnej miłości czekolady i ubrań.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc4y5mbrjyNY%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kontekstowa kampania marki Tide (P&G) promująca produkt w kontekście walentynek. Głównym bohaterem jest prezenter radiowy, który opowiada historię miłości jedzenia i ubrań. Na straży czystości ubrań stoi Tide – didżej tłumaczy na antenie, że ubrania cierpią, kiedy je brudzimy czekoladą, sosem, winem itp. Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi New York. 

(Brand Republic)