Kraj

GLS, czyli kurier z powołaniem

Pierwszy raz w Polsce wizerunkową kampanię dla firmy kurierskiej przygotowały Just i MediaConcept.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmANLHkuajCQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
“W GLS dostarczamy coś więcej niż przesyłki” – to hasło wizerunkowej kampanii reklamowej firmy kurierskiej GLS. To jej pierwsza na polskim rynku kampania reklamowa.

Komunikacja opowiada o sile motywacji firmy i jej ludzi, jaka stoi za tym, by dostarczać przesyłki jak najpewniej i jak najsprawniej.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Just, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaConcept.

GLS to jedna z największych firm kurierskich w Polsce, aktywna szczególnie na rynku B2B.