Kraj

Majonez Kielecki przygotowuje się do Wielkanocy

Społem startuje z kampanią.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy “Społem”, producent Majonezu Kieleckiego, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu. Akcentuje również przydatność produktu – nie tylko od święta.
Kampania rozpocznie się 1 marca br. 15-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150 ml gratis).
Za kreację odpowiada Optima Marketing Group, za produkcję spotu – Papaya Films, za działania PR – Best Brands PR, za zakup mediów na potrzeby kampanii w telewizji – Universal McCann, za zakup mediów w internecie – Easymedia, za zakup mediów na potrzeby kampanii mobile – Blogvalue.