M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Majonez Kielecki przygotowuje się do Wielkanocy

Katarzyna Woźniak | 16 lutego 2016, 06:00

Społem startuje z kampanią.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem”, producent Majonezu Kieleckiego, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu. Akcentuje również przydatność produktu - nie tylko od święta.
Kampania rozpocznie się 1 marca br. 15-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150 ml gratis).
Za kreację odpowiada Optima Marketing Group, za produkcję spotu - Papaya Films, za działania PR - Best Brands PR, za zakup mediów na potrzeby kampanii w telewizji - Universal McCann, za zakup mediów w internecie - Easymedia, za zakup mediów na potrzeby kampanii mobile - Blogvalue.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,