Kraj

YOC rozpoczyna działalność i wprowadza Shazam na rynek reklamy mobilnej

Europejski dostawca rozwiązań reklamy mobile prezentuje ofertę.

Firma YOC – dostawca rozwiązań reklamy mobilnej – rozpoczyna działalność w Polsce od oferty usług reklamowych w aplikacji Shazam. Aplikacja, służąca przede wszystkim rozpoznawaniu muzyki, ma obecnie 120 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. YOC rozwija w Shazam takie formaty reklam jak second screen z różnorodnymi możliwościami targetowania.

– W Polsce aplikacja Shazam z 5 milionami pobrań jest jedną z 10 najpopularniejszych i najlepiej ocenianych. To wyjątkowy kanał marketingowy z imponujących potencjałem targetowania, dotychczas niedostępnym na naszym rynku – mówi Wojciech Nowański, country manager YOC Poland (o jego nominacji pisaliśmy w MMP24 20 stycznia br.).

Firma YOC rozpoczęła działalność w 2000 r. w Niemczech. W zakresie reklamy mobilnej realizuje projekty dla takich firm jak: Coca-Cola, Dior, Google, Mercedes-Benz, Microsoft, Samsung i Vodafone. YOC oferuje portfolio stron i aplikacji mobilnych składające się z ponad 300 międzynarodowych grup wydawniczych. Firma deklaruje, że dociera do ok. 40 milionów internautów w Europie. Zatrudnia 70 osób w biurach w Berlinie, Dusseldorfie, Londynie, Madrycie, Wiedniu oraz Warszawie.