Kraj

Velvet lokuje produkty w "MasterChef Junior"

Za realizację działań dla Velvet odpowiadają agencje ZenithOptimedia Group.

Velvet lokuje produkty w "MasterChef Junior"
Wczoraj w TVN pojawił się nowy kulinarny show “MasterChef Junior”, pokazujący kulinarne zmagania dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Partnerem programu został Velvet, który wesprze małych kucharzy w realizacji zdań. Pomocą będzie im służył papierowy ręcznik Velvet Czysta Biel – Najdłuższy.

Obecność marki Velvet Care w programie uzupełnia seria kontekstowych billboardów sponsorskich. Swoje zaangażowanie w program Velvet podkreśli także, przygotowując specjalne opakowania produktów. Wkrótce w sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym pojawi się seria ręczników papierowych Velvet Czysta Biel – Najdłuższy z logo MasterChef Junior.

Za realizację działań dla Velvet odpowiadają agencje ZenithOptimedia Group: Newcast za koncepcję i lokowanie produktu, Zenith za planowanie i zakup mediów, DriveR – za realizację badania wizerunkowego przed kampanią i po niej.