M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Internauci najczęściej spotykają reklamy w Facebooku

Maciej Florek | 23 lutego 2016, 06:00

Za Facebookiem znalazł się YouTube - wynika z analizy IRCenter.

Zaufanie do reklam w przynajmniej jednym obszarze mediów społecznościowych deklaruje 26 proc. internautów - wynika z badania IRCenter. Z reklamami internauci najczęściej spotykają się w Facebooku i YouTube. Średnio 6 na 10 użytkowników zadeklarowało, że w ciągu ostatniego miesiąca widziało tam jakieś reklamy (67 proc. w Facebooku, 63 proc. w YouTube).

Największym zaufaniem darzone są reklamy w Periscope i Snapchacie - przestrzeniach, w których aby zobaczyć reklamę, musimy najpierw śledzić markę.

Badanie zostało przeprowadzone za pomocą wywiadów CAWI na próbie 1 tys. internautów. Wywiady zostały połączone z analizą mediów społecznościowych (analiza jakościowa i ilościowa) oraz monitoringiem 2,5 tys. urządzeń mobilnych.

Czytaj więcej na temat: , , , ,