M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G prawdopodobnie przekaże skonsolidowany budżet Fairy do Publicisu

( red. ) | 23 lutego 2016, 06:00

Publicis Worldwide prawdopodobnie przejmie całościową globalną obsługę Fairy.

Publicis Worldwide najprawdopodobniej przejmie skonsolidowany budżet Procter & Gamble dla globalnej obsługi marki Fairy. Tego zdania są analitycy i komentatorzy "Campaign". Ma na to wskazywać zakończenie długofalowej współpracy z agencją Grey. W styczniu br. P&G zdecydowało o podjęciu strategicznej decyzji biznesowej o skonsolidowaniu budżetu kategorii Dish, obejmującej markę Fairy (płyn i tabletki do zmywarek) w jednej agencji. Konsolidacja ma być konsekwencją oszczędności mających na celu ścięcie 500 mln dol. budżetu P&G i zmniejszenia liczby agencji obsługujących podmiot.
Na konsolidacji w ubiegłym roku skorzystał Grey - do marki Gillette, którą obsługiwał, dołączyły również marki Venus, Braun i Art of Shaving, wcześniej pozostające w rękach BBDO Omnicomu.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,