M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McVittie's z kocią aplikacją

( red. ) | 23 lutego 2016, 06:00

United Biscuits chce dotrzeć do młodszych konsumentów - wprowadza specjalną aplikację do zabaw z kotkiem i wspiera ją reklamą telewizyjną.

Chocolate Digestives, marka herbatników McViteie's z portfolio United Biscuits, chce dotrzeć do młodszych konsumentów. Na Wyspach marka wprowadziła specjalną aplikację, której głównym bohaterem jest maleńki kot, którego można animować. Launch aplikacji wspiera kampania telewizyjna. Kampania ma odmłodzić markę i jednocześnie pomóc jej dotrzeć do młodszych konsumentów. Za kreację odpowiada GreyPossible. Agencja odpowiada również za kreację kampanii telewizyjnej, która wystartowała w piątek na kanale Channel4.
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań odpowiada MEC.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,