Kraj

CzteryCzwarte zaprojektowało Proste Historie

Studio opracowało brand identity dla marki Igloteksu.

CzteryCzwarte zaprojektowało Proste Historie
CzteryCzwarte Brand Design stworzyło brand identity dla nowej marki kulinarnej Proste Historie (Iglotex), obejmującej kilka kategorii: mrożonych warzyw i owoców, mrożonych produktów mącznych, mączno-ziemniaczanych oraz frytek i specjalności ziemniaczanych.
Dotychczas Iglotex funkcjonował jako mainstreamowa marka producenta oferującego szeroki wybór żywności mrożonej. Firma miała ambicję dalszej ekspansji i budowy silnej marki konsumenckiej, co wiązało się z decyzją o wprowadzeniu Prostych Historii.
Całość prac objęła projekty opakowań dla sześciu kategorii (łącznie 85 SKU).
Najważniejszym elementem wizualnym stał się panel zawierający trzy odrębne informacje: markę, kategorię i nazwę produktu. Na potrzeby projektu wykonano także zdjęcia potraw w nowoczesnej, przyjaznej aranżacji, które mają odzwierciedlać współczesną, naturalną kuchnię.
Ryciny wykorzystane w tle mają sugerować odręczność i podkreślać naturalność składników produktu. Na tyle każdego opakowania umieszczono przepisy, jak kreatywnie i prosto można wykorzystać daną mrożonkę.