CzteryCzwarte Brand Design stworzyło brand identity dla nowej marki kulinarnej Proste Historie (Iglotex), obejmującej kilka kategorii: mrożonych warzyw i owoców, mrożonych produktów mącznych, mączno-ziemniaczanych oraz frytek i specjalności ziemniaczanych.
Dotychczas Iglotex funkcjonował jako mainstreamowa marka producenta oferującego szeroki wybór żywności mrożonej. Firma miała ambicję dalszej ekspansji i budowy silnej marki konsumenckiej, co wiązało się z decyzją o wprowadzeniu Prostych Historii.
Całość prac objęła projekty opakowań dla sześciu kategorii (łącznie 85 SKU).
Najważniejszym elementem wizualnym stał się panel zawierający trzy odrębne informacje: markę, kategorię i nazwę produktu. Na potrzeby projektu wykonano także zdjęcia potraw w nowoczesnej, przyjaznej aranżacji, które mają odzwierciedlać współczesną, naturalną kuchnię.
Ryciny wykorzystane w tle mają sugerować odręczność i podkreślać naturalność składników produktu. Na tyle każdego opakowania umieszczono przepisy, jak kreatywnie i prosto można wykorzystać daną mrożonkę.