Zagranica

Nowy dziennik Trinity Mirror wsparty kampanią

"The New Day" otrzyma wsparcie marketingowe o wartości 5 mln funtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7YM2VEe-B_U%22%7D
Dzisiaj trafia na rynek nowy dziennik wydawany przez Trinity Mirror – “The New Day”. Wydawca wspiera launch nowego tytułu kampanią za 5 mln funtów.
Kampania jest realizowana m.in. w telewizji – za jej kreację odpowiada Quiet Storm. Działania mają zachęcać ludzi do sięgnięcia po nowy tytuł, który ich zachęci do nastrojenia się pozytywnie na nowy dzień. Kampania będzie realizowana również w radiu i w prasie. Przez weekend reklamy będą emitowane m.in. w Channel 4 i ITV. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum.
Nowy tytuł pierwszego dnia będzie rozdawany darmo, następne wydania będą kosztowały 25 pensów. Tak będzie przez dwa tygodnie okresu próbnego. Kolejne wydania będą kosztowały 50 pensów.

(BrandRepublic)