Kraj

TV Puls promuje nowy serial własny

Kampanię przygotowały dział marketingu Telewizji Puls i White Paper Agency.

TV Puls promuje nowy serial własny

Telewizja Puls rozpoczęła kampanię reklamową swojej najnowszej produkcji – serialu “Tajemnice medyczne”. Kampania obejmuje prasę, radio i online oraz działania autopromocyjne na kanałach TV Puls i Puls 2. Za kreacje kampanii oraz planowanie i zakup mediów w prasie i w radiu odpowiada dział marketingu Telewizji Puls, a za działania w internecie White Paper Agency. Budżet kampanii nie został ujawniony.  

“Tajemnice medyczne” to serial typu scripted-docu, który prezentuje historie pacjentów szpitala. Produkcja oparta jest na licencji francuskiego formatu “Une histoire, une urgence”, który był emitowany we francuskiej stacji TF1. Serial na zlecenie Telewizji Puls produkuje firma Tako Media. Premierowe odcinki “Tajemnic medycznych” nadawane będą od poniedziałku do piątku o godz. 19.