M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

New Look Advertising podsumowało rok 2015

Katarzyna Woźniak | 1 marca 2016, 06:00

Agencja zapewnia o wzroście sprzedaży w stosunku do roku 2014 o ponad 30 proc.

Agencja reklamowa New Look Advertising podsumowała wyniki za rok 2015. Jak zapewnia, wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2014 wyniósł ponad 30 proc. i osiągnął poziom 15 mln zł.
Główne podmioty obsługiwane przez agencje to Orange Polska, L’Oreal Polska, Huawei Polska oraz Toyota Motor Poland, łącznie agencja pracuje dla blisko 25 klientów i świadczy usługi z zakresu ATL, BTL, event marketingu oraz OOH media.
W związku z rozwojem biznesu zarządzający zdecydowali o awansach. Katarzyna Szczepańska i Konrad Rzepka awansowali na stanowiska group account managerów, a Irmina Olszewska, Łukasz Michałczak i Adam Kwiek na stanowiska account managerów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,