Kraj

Boroszko w kwietniu w Media Impact Polska

Jacek Dzięcielak, obecny CEO firmy, dołączy do rady nadzorczej.

Od 11 kwietnia 2016 r. Marcin Boroszko obejmie stanowisko prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz chief sales officera Grupy Onet-RAS Polska. Grupa potwierdziła oficjalnie informację, którą podaliśmy w MMP24 w dniu 25 lutego br.

Boroszko wejdzie również do Group Executive Board (GEB), gdzie ma dbać o dobrą współpracę między Media Impact a pozostałymi spółkami z grupy. W strukturach GEB są dziś: Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska, Edyta Sadowska, CEO Ringier Axel Springer Polska, Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl, Grzegorz Kania, CFO Grupy Onet-RAS Polska, oraz Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.

Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, dołączy do grona członków rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z grupą.

Marcin Boroszko jest związany z rynkiem mediów od 1998 r. Zaczynał jako dyrektor ds. sprzedaży w Radiu Zet (RRM), a następnie pracował w wydawnictwie G+J Polska jako general commercial director. Od 2000 r. był związany z firmą Atmedia, brokerem mediów tematycznych. Był wieloletnim prezesem tej firmy. O likwidacji Atmediów pisaliśmy w MMP24w dniu 7 stycznia 2015 r.