M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grześki z kampanią

Katarzyna Woźniak | 1 marca 2016, 06:00

Marka z portfolio Coliana startuje z loterią konsumencką i wsparciem promocyjnym.

Dziś startuje loteria promocyjna marki Grześki (Colian SA), której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Do wygrania są nagrody o łącznej wartości prawie 450 tys. zł.
Marka promuje się za pomocą hasła "Dziecku odmówisz?". Na wielbicieli słodkich wafelków w loterii czeka: 61 wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech, 61 kamer GoPro Hero i 6100 biletów do Multikina.
Promocją objęte są miliony wafelków marki Grześki w specjalnych opakowaniach zawierających kod loteryjny. Aby wziąć udział w akcji, należy dokonać zakupu produktu loteryjnego oraz zarejestrować kod z opakowania na specjalnej stronie internetowej. Loteria uzyska silne wsparcie reklamowe. Działania obejmą: telewizję, internet, prasę branżową oraz kina sieci Multikino. Kampania TV będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD, Facebook i Instagram. Grześki otrzymają także pełne wsparcie handlowe w punktach sprzedaży (materiały POSM, ekspozycje, billboardy).

Strategię i kreację przygotowała agencja Just, działania w kanale digital i mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,