Kraj

Wiosenna kolekcja Cool Club w nowej kampanii [wideo]

Za kreację odpowiada GonnaBe, media zaplanował i kupił dom mediowy Star Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqYjq0KKzFn0%22%7D
Marka odzieżowa Cool Club dystrybuowana wyłącznie w sklepach Grupy Smyk startuje z kampanią telewizyjną promującą linię Soft Pop. Spoty reklamowe wyświetlane są na antenach ogólnopolskich stacji TV, a także kanałach przeznaczonych dla dzieci, takich jak: Cartoon Network, Mini Mini itp. Działania komunikacyjne prowadzone będą także w kanałach social media, zarówno YouTube, jak i na fan page’u marki Smyk w Facebooku, a także w salonach sieci na terenie całego kraju.

Autorem kreacji kampanii jest agencja GonnaBe. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Star Media.