Kraj

Kompania Piwowarska startuje z promocją "Dwa szybkie Żubry"

Marka rozda 14 mln piw.

Kompania Piwowarska startuje z promocją "Dwa szybkie Żubry"
Kompania Piwowarska startuje z promocją “Dwa szybkie Żubry”. Marka rozda 14 milionów piw, informacje o wygranej znajdują się pod kapslami i zawleczkami produktów. Akcji, która potrwa do czerwca 2016 r., towarzyszy silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.

Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach, które będą oznaczone specjalną naklejką. Promocja “Dwa szybkie Żubry” wsparta jest ogólnopolską kampanią telewizyjną wykorzystującą 30- i 15-sekundowe spoty. Zaplanowane są także działania reklamowe w radiu, prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image. Za działania w social mediach oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Design opakowań promocyjnych przygotowała agencja Prism Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i ZenithOptimedia Group.