Kraj

Z szefa marketingu Hochlandu do Goodyeara

Nowy dyrektor marketingu czołowego producenta opon ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży FMCG.

Z szefa marketingu Hochlandu do Goodyeara
Piotr Nagalski, ostatnio dyrektor marketingu Hochland Polska, jednego z czołowych producentów przetworów mlecznych, został nowym nowym dyrektorem marketingu na region Europy Środkowej (consumer marketing director) Goodyear Dunlop Tires Company, jednego z największych światowych producentów opon. Będzie odpowiedzialny za nadzór nad wszystkimi realizowanymi przez firmę działaniami marketingowymi w regionie Europy Środkowej, takimi jak brand marketing, marketing handlowy, marketing interaktywny oraz brand PR.

Nagalski ma 17-letnie doświadczenie marketingowo-sprzedażowe w branży FMCG w Polsce, Wielkiej Brytanii oraz regionie Europy Środkowej. Karierę rozpoczynał jako brand manager w Unileverze, następnie przeszedł do Kimberly-Clark, gdzie pracował w dziale marketingu, a następnie w dziale sprzedaży. Przez ostatnie trzy lata (2012-2015) był dyrektorem marketingu Hochland Polska. Zastąpił go Rafał Masiak (patrz news w MMP24.pl z 16.02 br.).

W Polsce Goodyear sprzedaje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica SA, która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.

Na reklamy swojej głównej marki Goodyear na naszym rynku firma wydała w ub.r. 4,15 mln zł (dane cennikowe, źródło: Kantar Media), ponaddwukrotnie mniej niż w 2014 r.