M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP rusza z dwiema kampaniami

Maciej Burlikowski | 2 marca 2016, 06:00

Największy krajowy bank promuje równocześnie bankowość korporacyjną i pożyczki dla konsumentów.

PKO BP, największy w Polsce bank, rusza równocześnie z dwiema kampaniami reklamowymi. W pierwszej promuje ofertę bankowości dla firm, a w drugiej - pożyczki gotówkowe Mini Ratka.

Do udziału w spotach telewizyjnych i reklamach prasowych bankowości korporacyjnej PKO BP zaprosił prezesów dużych firm - Vistula, Spółki Trefl oraz OTCF (właściciela marki 4F). Bank deklaruje, że jest liderem rynku korporacyjnego - obsługuje prawie 15 tys. firm.

Kampania będzie prowadzona w prasie i telewizji. Reklamy prasowe będzie można zobaczyć m.in. w takich tytułach jak "Dziennik Gazeta Prawna", "Puls Biznesu", "Do Rzeczy", "W Sieci", "Forbes", "MBA Manager Puls" i "Harvard Business Review Polska". Spoty telewizyjne będą emitowane w TVN24, TVN CNBC oraz w Polsat News i Polsat News 2.

Równolegle startuje także druga kampania reklamowa, w której PKO BP promuje swoją ofertę pożyczek gotówkowych o nazwie Mini Ratka. Prowadzona jest w ramach wykorzystywanego przez bank już od dłuższego czasu formatu reklamowego "Organizm".

Przy realizacji obu tych kampanii bank współpracował z agencją reklamową DDB & Tribal oraz domem mediowym Universal McCann.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,