Provident Polska, największa w kraju firma pożyczkowa, rusza z promocją i kampanią pod hasłem “Gwarancja najniższej raty”. Jeśli klient znajdzie tańszą pożyczkę na rynku, firma zwróci mu różnicę pomiędzy kosztami Providenta a ofertą konkurencji. Promocja potrwa do 29 marca br.
Promocja dotyczy nowej pożyczki tygodniowej zawartej w Providencie z obsługą domową, o dowolnej kwocie i spłacanej w dowolnej liczbie rat. Firma zwróci klientowi różnicę, która będzie wynikała z sumy rat w Providencie oraz sumy rat konkurencyjnej pożyczki. Warunkiem udziału w akcji promocyjnej jest potwierdzenie otrzymania oferty od innej firmy na taką samą kwotę i taki sam czas trwania pożyczki. Z oferty mogą skorzystać obecni i nowi klienci Providenta.
Promocja jest wspierana reklamami telewizyjnymi w czterech głównych i 71 stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar (grupa Dentsu Aegis Network Polska), a media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.