Kraj

Provident rusza z kampanią "Gwarancja najniższej raty"

Za projekt reklamowy odpowiadają Isobar i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDtsI-KoD9g0%22%7D
Provident Polska, największa w kraju firma pożyczkowa, rusza z promocją i kampanią pod hasłem “Gwarancja najniższej raty”. Jeśli klient znajdzie tańszą pożyczkę na rynku, firma zwróci mu różnicę pomiędzy kosztami Providenta a ofertą konkurencji. Promocja potrwa do 29 marca br.

Promocja dotyczy nowej pożyczki tygodniowej zawartej w Providencie z obsługą domową, o dowolnej kwocie i spłacanej w dowolnej liczbie rat. Firma zwróci klientowi różnicę, która będzie wynikała z sumy rat w Providencie oraz sumy rat konkurencyjnej pożyczki. Warunkiem udziału w akcji promocyjnej jest potwierdzenie otrzymania oferty od innej firmy na taką samą kwotę i taki sam czas trwania pożyczki. Z oferty mogą skorzystać obecni i nowi klienci Providenta.

Promocja jest wspierana reklamami telewizyjnymi w czterech głównych i 71 stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar (grupa Dentsu Aegis Network Polska), a media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.