Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, prowadzi przetarg dotyczący organizacji dwóch wydarzeń. Pierwsze postępowanie dotyczy działań ambientowych podczas 73. Tour de Pologne. Zadaniem agencji będzie promocja marki parasolowej Lotto i hasła “Gramy dla sportu”, organizowanie zabawy w strefie Lotto oraz zachęcenie kibiców kolarstwa zgromadzonych na metach poszczególnych etapów Tour de Pologne do zabawy w strefie i zagrania w produkty z grupy Lotto. Całkowity koszt (uwzględniający wynagrodzenie agencji) wszystkich zaproponowanych działań nie może przekroczyć kwoty 350 tys. brutto.
Totalizator Sportowy wybierze agencję eventową
Przetarg dotyczy Tour de Pologne i festiwalu jazzowego.
Drugie postępowanie dotyczy organizacji działań ambientowych dla Lotto podczas plenerowego festiwalu Jazz na Starówce w Warszawie. Całkowity koszt (uwzględniający wynagrodzenia agencji) wszystkich zaproponowanych działań nie może przekroczyć kwoty 200 tys. brutto na cykl działań wokół festiwalu.
Termin zakończenia postępowania nie został ujawniony.