Przetargi

Totalizator Sportowy wybierze agencję eventową

Przetarg dotyczy Tour de Pologne i festiwalu jazzowego.

Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, prowadzi przetarg dotyczący organizacji dwóch wydarzeń. Pierwsze postępowanie dotyczy działań ambientowych podczas 73. Tour de Pologne. Zadaniem agencji będzie promocja marki parasolowej Lotto i hasła “Gramy dla sportu”, organizowanie zabawy w strefie Lotto oraz zachęcenie kibiców kolarstwa zgromadzonych na metach poszczególnych etapów Tour de Pologne do zabawy w strefie i zagrania w produkty z grupy Lotto. Całkowity koszt (uwzględniający wynagrodzenie agencji) wszystkich zaproponowanych działań nie może przekroczyć kwoty 350 tys. brutto.

Drugie postępowanie dotyczy organizacji działań ambientowych dla Lotto podczas plenerowego festiwalu Jazz na Starówce w Warszawie. Całkowity koszt (uwzględniający wynagrodzenia agencji) wszystkich zaproponowanych działań nie może przekroczyć kwoty 200 tys. brutto na cykl działań wokół festiwalu.
 
Termin zakończenia postępowania nie został ujawniony.