Kraj

Fantasia Danone projektowana jak biżuteria

Startuje wspólny projekt marki z portfolio Danone Polska i marki biżuterii Ania Kruk.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fw_3SFPc4Pnk%22%7D
Startują wspólne działania marki z portfolio Danone – Fantasia i Ani Kruk – marki biżuterii. Na potrzeby projektu projektantka Ania Kruk stworzyła opakowania dwóch nowych wariantów smakowych Fantasii, a w salonach z biżuterią będzie dostępna specjalna linia biżuterii inspirowana komunikacją marki Danone Ania Kruk Inspired by Fantasia. Kolekcję tworzą dwa zestawy biżuterii – z białego i żółtego złota – oraz bransoletki z białego i czarnego złota.
Jogurty deserowe będą dostępne w wersji Black i White – biała Fantasia to jogurt z dodatkiem kuleczek o smaku kokosowym, czarna – o smaku kakaowym. Kampania wspierająca wspólne działanie marek rusza 7 marca. Komunikaty na billboardach w największych miastach w Polsce pojawiły się przedwczoraj. Koncept kreatywny kampanii reklamowej stworzyła agencja Young & Rubicam Polska, a spot telewizyjny agencja Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, natomiast działania PR realizować będzie agencja ATW Communications. 
Elementem kampanii będzie konkurs, w którym nagrodami są zestawy biżuterii z kolekcji Ania Kruk inspired by Fantasia. Kampanię uzupełnią aktywności marketingowe w sklepach, w tym zintensyfikowane promocje produktu oraz lokowanie materiałów POS. Działania PR obejmą prasę oraz media elektroniczne.
Jak przekonuje Ewa Gayny, public affairs & communication manager Danone, współpraca obu podmiotów wynika z podobieństwa DNA marek: – Ania Kruk była dla nas naturalnym wyborem, bo mówi do kobiet tak jak marka Fantasia. Oprócz tego jest bliska, dostępna, ale jest też elegancka, wykwintna, nowoczesna. Wartości, na których opierają się marki i grupa docelowa, są takie same –  podkreśla Gayny.