Kraj

Wojciech Kliniewski rozstaje się z T-Mobile, nowym dyr. sprzedaży Radosław Sałata

Z firmą żegna się jeden z ostatnich menedżerów wysokiego szczebla od marketingu i sprzedaży z tak długim stażem.

Radosław Sałata, nowy dyrektor departamentu sprzedaży ds. rynku prywatnego T-Mobile Polska
Z firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska odchodzi Wojciech Kliniewski, dotychczasowy dyrektor departamentu sprzedaży ds. rynku prywatnego. Nowym szefem tego departamentu, odpowiedzialnym za politykę sprzedażową telekomu, w tym i za kanały bezpośrednie oraz sprzedaż online, został Radosław Sałata (na zdj.). W swojej karierze nowy dyrektor zajmował się rozwojem biznesu, budową i zarządzaniem wieloformatowymi sieciami sprzedaży oraz wprowadzaniem na rynek produktów i usług. W  firmie Polkomtel, operatorze sieci komórkowej Plus, odpowiadał m.in. za politykę taryfową operatora oraz wdrażanie nowych produktów i usług do sieci dystrybucji. Był jedną z kluczowych osób, które na polski rynek wprowadzały Eurobank EFG pod handlową marką Polbank EFG, gdzie stworzył i zarządzał siecią oddziałów partnerskich, sprzedażą mobilną oraz współpracą z brokerami. W zarządzie Banku Pocztowego nadzorował obszar bankowości instytucjonalnej, skarbu i rozliczeń oraz współpracę z Pocztą Polską.

Wojciech Kliniewski był jednym z najdłużej urzędujących menedżerów tak wysokiego szczebla – pracę zaczynał, jeszcze w Polskiej Telefonii Cyfrowej w 2004 r. Odpowiadał za komunikację (w tym reklamową), a dyrektorem sprzedaży rynku masowego został w lipcu 2013 r.

Kliniewski zamierza się zająć własną działalnością biznesową.